torsdag 5 maj 2011

Att läsa är att resa

Här är ett bokmärke jag gjorde för ett tag sen :) Tycker det är så svårt att veta vad man ska ha för text på, men kom tillslut på en som jag tyckte passade bra till stämpeln: Min bok, min resa. Att läsa är att resa i alla fall för mig, man kommer in i en annan värld en stund och jag har alltid älskat det så fler bokmärken kommer ni definitivt se framöver ♥



Här har jag använt söta Tilda som motiv och henne har jag färglagt med Distresser. Snart kommer det upp något annorlunda här i bloggen, ett nybörjar projekt kan man säga :) Så håll utkik :)

4 kommentarer:

remona sa...

Så sant som det är skrivit:) Det är som att resa:)jätte fint. puss

Anonym sa...

åhh vilken fin blogg du gjort Rebecca!!! kram Mia

Sandra sa...

Jättefin!:) Och det passar väldigt bra ihop med texten:) Spännande och se vad du nu ska hitta på!:) Kramar

Casa Ottman sa...

Jättefint.! //Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...