torsdag 12 maj 2011

Sommrig Cupcake

Här kommer mitt lilla projekt :) Jag har länge funderat på att prova på att göra en härligt sommrig cupcake full med blommor och glitter, och här är resultatet :) Här ser ni framsidan, jag har tagit sidenband som jag har satt dit med knappnålar som jag sedan gömde lite fint med blommor.



Här är baksidan, och här ser man det glittrande röda "körsbäret" lite bättre :)





En liten fjäril pryder toppen på cupcaken, den är stämplad och utklippt och är från Magnolia.



Vad är en blomstercupcake utan en blomsterälva?



Här ser man lite av glittret som pryder de flesta av blommorna, lite svårt att fånga på bild men ni får tillsätta lite glitter här och var i tankarna när ni ser på blommorna :)





Knappnålen som håller fast blomsterälvan.






Tagen är utdragbar så där ska jag skriva ett litet meddelande till den som ska få den :) Beskrivningen till hur man gör en sådan här liten bakelse finns härIngvild Bolmes blogg.




Med detta inlägg önskar jag er en underbar helg ♥



2 kommentarer:

Sandra sa...

Den var verkligen jättefin!! Kramar

Casa Ottman sa...

Härligt mumsig ser den ut!!!
//helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...